Close

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
Internetowy Sklep https://smiledlk.pl/ prowadzi działalność handlową poprzez serwis https://smiledlk.pl/

Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Internetowy Sklep https://smiledlk.pl/ weryfikuje zamówienia telefonicznie lub mailowo

Zamówienia mogą być składane poprzez stronę https://smiledlk.pl/ lub telefonicznie, lub przez e-maila

Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania,

Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub u dostawców sklepu.

Klient Internetowego Sklepu https://smiledlk.pl/ jest informowany o stanie realizacji jego zamówienia. W razie braku danego produktu zostanie on uprzedzony o możliwości zmiany zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia.

Internetowy Sklep https://smiledlk.pl/ przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia zamówienia.

W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 tygodni .

Może zajść również sytuacja, kiedy nie wszystkie zamówione pozycje są osiągalne. W takim przypadku klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym, jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie, w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji niepełnego zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że zamówienie do nas dotarło- jest to wiadomośc na trwałym nośniu, jakim jest poczta elektroniczna.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon.

FORMY PŁATNOŚCI
Pobranie - płatność w chwili odbioru zamówienia - gotówką kurierowi.
Przy zapłacie za pobraniem, towar wysyłamy w 24 godziny (nie licząc dni wolnych od pracy i świąt).


ZASADY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Przesyłki dostarczane są na adres umieszczony w formularzu zamówienia firmą kurierską . Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Czas dostawy może wydłużyć się, gdy kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Każde zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej. Do wysyłki lub wydania towaru przystępujemy najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty wpłynięcia zamówienia


Close